امنیت منازل در عید نوروز با دوربین مداربسته

۲۰ اسفند ۱۳۹۴

حتما تا بحال در عید نوروز مسافرت های یک یا چند روزه داشتید و با این نگرانی که آیا منزل شما در این چند روز دچار سرقت می شود یا خیر مواجه شده اید. در عید نوروز با توجه به اینکه سفرهای بسیار در بین خانواده ها صورت می گیرد ، منازل خالی از سکنه می باشد و این امر برای سارقان منازل بسیار شیرین می باشد. جالب است بدانید که شما می توانید با خیال بسیار آسوده به سفر بروید و بدون استرس از مسافرت با خانواده لذت ببرید. خب ! می پرسید چگونه؟ در ادامه مطلب همراه ما باشید...

فروشگاه اینترنتی آی تی اسکای برای شما ایرانیان عزیز پیشنهادی ویژه دارد تا بتوانید عید نوروز را با خیالی آسوده به مسافرت بروید و نگران نباشید.

شما عزیزان می توانید با نصب دوربین های  مداربسته در منازل خود امنیت را به خانه بیاورید. با نصب دوربین مداربسته تحت شبکه شما می توانید براحتی تصاویر منزل را حتی از راه دور بطور آنلاین مشاهده کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل مانند سرقت شما را در عرض کمتر از 3 ثانیه با خبر می کند. بعضی از مدل های موجود در وب سایت فروشگاه اینترنتی آی تی اسکای قابلیت عکس برداری در همان لحظه رادارد و در حافظه خود ذخیره می نماید و همچنین یک نسخه از عکس را از طریق اینترنت به ایمیل شما ارسال می کند. یکی دیگر از امکانات بسیار عالی این نوع دوربین ها دارا بودن سنسور حرارتی و حرکتی می باشد.

از دیگر امکانات فوق العاده این نوع دوربین ها ، امکان مکالمه شما از طرق گوشی تلفن همراه هوشمند خود با محیطی که دوربین در آن نصب گردیده است می باشد. در این نوع دوربین های یک بلند گو و میکروفن دوطرفه بسیار قوی تعبیه گردیده است. بعنوان مثال شما با مشاهده سارق می توانید با صدای بسیار بلند سارق را از بودن یک شخص در منزل آگاه کنید تا سرقت ایشان نافرجام باقی بماند.

مدلی که تمام امکانات فوق را دارید مدل زیر می باشد :

Edimax IC-3140W

قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و یهترین انتخاب شما خواهد بود.

با آرزوی سفری خوش و ایمن در عید نوروز 95

فروشگاه اینترنتی آی تی اسکای