اسپرینت Wimax عرضه می کند

شنبه 18 اسفند 1386 07

 

 


 

پراتور بي سيم آمريكايي Sprint، گفته است كه در صدد است در پايان ماه آوريل عرضة خدمات WiMAX را به مشتركان خانگي و تجاري آغاز كند.در هفته‌هاي اخير، بري‌و‌ست، رييس بخش تجارت شركت Sprint اعلام كرده بود كه اين شركت شبكه‌هاي باند وسيع بي‌سيم خود را بر اساس اشتراكات ماهانه، هفتگي و روزانه در اختيار مشتركان قرار خواهد داد.

 


به گزارش طیف در حال حاضر راه‌اندازي ابتدايي خدمات اينترنت سيار شركت Sprint با نام تجاري زوم (Xohm) در شهرهاي شيكاگو، بالتيمور و واشنگتن C‍D در حال انجام است.

 

وست مي گويد: "شركت Sprint تكنولوژي اينترنت باز خود را با خدمات WiMAX متمايز و بسيار جالب، عرضه مي كند. توافقات انجام شده پيرامون اين خدمات جديد و تعهدات و امكانات تجهيزات به مشتريان خدمات Xohm كمك مي كند كه به محتواهاي ديجيتالي امنيتي شخصي و همين‌طور محتواهاي ساخته توسط كاربران دسترسي داشته باشند و آنها را ذخيره كنند و از آنها لذت ببرند و در عين حال از نوآوري تجهيزات جديد نيز استفاده كنند."
مجوز چند سالة پشتيباني از خدمات و نرم افزار راه اندازي Xhom، به شركت سيستم هاي قيمت‌گذاري و مديريت مشتري Amdoces واگذار شده است. شركت ثبت اطلاعات آمريكايي Swap Drive خدمات ثبت اطلاعات را به مشتركان Xhom ارائه مي كند؛ مشتركان مي توانند با استفاده از اين خدمات از طريق پورتال Xohm از امنيت كليه محتواهاي ديجيتالي اي كه خودشان ساخته‌اند اطمينان پيدا كنند و آنها را مديريت كنند و در زمان مقتضي به آنها دسترسي داشته باشند و تمام اين كارها از طريق هر دستگاهي كه مجهز به مشاهده‌گر مورد پشتيباني باشد، قابل انجام است.